2013. február 19., kedd

Krétatábla Tervezés / Chalkboard Design

Minden nem jöhet össze.. :) 
Jelentkeztem egy lehetőségre, most hogy ez pályáat volt vagy simán csak kerestek valakit, már nem is emlékszem rá. Minden esetre a feladat negyon tetszett, gyorsan le is adtam egy anyagot. A lényege az volt, hogy átküldtek a részemre egy új vendéglő látványterveiből, ahol a krétafalakra kértek designeket. El is küldtem pár variációt. Sajnos azomban, hogy nem igazán erre vágytak, de amit köszönhetek ennek a munkának, az az, hogy csináltam egy hatamlas gyűjtést, és gyakoroltam is jó sokat, úgyhogy ha valaki igazi amerikai stílusú (nem mint lent hanem tényleg amerikai) krétatáblát szeretnének az üzletükbe, szép tipoval (betűkkel) és grfikával, na az ne habozzon, 
mert már ebben is jó vagyok (éljen a kisarcúság) azóta 
:D

 

Nincsenek megjegyzések: